Tv tittande och snart tacos!

Sitter och kikar lite på tv, och på datorn. Har precis läst igenom lite mail som jag fått angående Företagsekonomi som jag ska läsa på distans. Men helt ärligt så står det lite konstigt på alla sidor i mailet. Men får kolla upp det på måndag så man kan få en bättre förklaring ang allt!
Och äntligen har dem lagt ut mitt schema. Tog en jädra tid;) haha.
Blir tacos idag och det ska bli så gott, var så länge sen jag åt det. Sen så är såklart chipsen och dippen köpt.
Gick till ica förrut när vi var hemma, när jag gick dit så regnade det inte ett smack, men sen när jag står i kön och ska betala så ser jag ut ur fönstret, det SPÖREGNADE och var orkan ute, såg det ut som. Men jahapp, det var bara att knalla hem, cirka sådär 150 meter hem. Klädern var dyngsura och då menar jag verligen dyngsura! Håret såg ut som, ja jag vet inte vad. Var lika blöt som om jag vore nyduschad. Höll på att blåsa ned också.
Nu är sommaren över, tyvärr!!


Här ska ni se mitt absolut underbara schema!
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar