Nu är jag hungrig och slut i kroppen!

Kom hem för en timme sedan, och då ställde jag mig och diskade, så blev klar för ett tag sen. Nu sitter jag här i soffan och är så himla slut i kroppen, och har inte en aning om varför, har ju inte gjort något speciellt.
Jimmy ringde precis och frågade om vi skulle äta ute idag för vi orkar verkligen inte ställa oss och laga mat idag, är för trötta för de idag. Så ute blir det nog någonting med tzatziki till. Jag bara älskar tzatziki, bästa som finns till kött:)
Sen så blir det självklart idol idag, får se om vi hinner äta innan de, eftersom Jimmy slutar vid kvart över 7.
Skulle gärna ha följt med mamma och pappa till Ikea idag, har lite saker jag skulle vilja köpa, men en sak skulle dom kolla på till mig, hoppas bara att det finns. Men men, nu ska jag slå på tvn och vila lite så jag är någorlunda pigg när Jimmy kommer hem.

(inlägget är inlagt en timma sent, glömde att spara)


....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar