Lördag

Har precis ätit mat, så nu är jag proppmätt! Och då menar jag verkligen proppmätt.
Idag blev det inbakadfläskfilé med egna klyftpotatisar, mums. Godaste maten som finns.
Men nu så blir det soffan och fotboll. Börjat bra har det gjort, alla rätt än sålänge, men det började ju precis. Haha.
Hade en trevlig kväll igår, ganska lugn men trevlig.
Hoppas på att man kan vinna lite iallafall.
Imorgon så ska jag och Jimmy åka till Heron City för att fira vår 2 års dag:) Shit, tiden bara rusar iväg, och lika underbart kär är man ändå. (Går inte att vara något annat) Han är sååå underbar, helt enkelt bäst!
Men nu ni så är det dax för mig att kika på fotbollen så att jag hänger med lite, man vill ju se vinsterna rulla in, eller hur?



heron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar