slut i hela kroppen!

Nu har jag och älsklingen bäddat ner oss, och jag är så himla trött!
Träningsvärk i benen och ont i nacken. Jag sträckte nacken igår när jag skulle hoppa studsmatta, hur smart är man är man har fått i sig några glas;) haha.. Men men,
Har ialla fall filmat klart våran IQ informations film! Hoppas den blir Ok. Inte klippt och färdig ännu, men det blir nog bra:)
Idag så har jag och jimmy varit ute och fiskat. Jag fick 5 st, hur duktig är man inte? haha nej men det var skönt att vara ute hela dagen, frisk luft skadar faktiskt aldrig!
Men nu så ska jag kolla om Jimmy vinner någonting på poker:P
Ha en kanonkväll! God natt:)


f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar