Shopping!

Idag så har jag och älsklingen varit inne i Eskilstuna och kikat runt på lite kläder och så. Först var vi på Tuna Park men tyvärr så tycker jag att det blir sämre och sämre där! Hittade iaf ingenting där. Så vi åkte in till stan och innan vi började gå runt och titta så träffade vi sötan, Emelie. Trevligt och träffa henne:) Pratade lite och så. Sen gick vi vidare och inne på Gina Tricot hittade jag en kjol, (bild kommer) och sen inne på Wear it hittade jag en tubtop:) Älsklingen hittade en jätte häftig skjorta! Riktig fest skjorta!
Och nu sitter vi här hemma hos Jimmy och har precis ätit makaroner och köttbullar som Mackan lagade till, jättegott!
Tittar på poker after dark nu, och senare så spelar Djurgården-Skellefteå. Djurgården måste verkligen vinna idag, så håll tummarna!
kjol
GINA TRICOT 199 :-

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg kjol hjärtat mitt:)

2009-02-25 @ 13:21:25
Postat av: Julia

SKIT SNYGGGG! :o :D

2009-02-25 @ 20:54:04
URL: http://duggals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar