Underbart!

Vädret har varit strålande idag också. Har varit underbart med fint och varmt väder flera dagar i rad, och fler dagar lovas det likadant! 
Har rivit mattan som låg på altangolvet på framsidan. Golvet var i väldigt bra skick tack och lov. Så det behövs absolut inte bytas ut, bara oljas. Oljade det nyaste trallgolvet igen idag och det blev superfint! Så nu är det bara altangolvet på baksidan och framsidan kvar. Mycket att olja när man har trall runt halva huset 😄. 
Har självklart hunnit njuta av den härliga solen också. 

Imorgon ska vi ta oss en sväng till Borlänge för att kika på lite smått och gott 😜. Mer än så är inte planerat. 


Igår hade jag en fotografering som blev så lyckad! Underbara små flickor som skötte sig exemplariskt, och även föräldrarna. 
Så himla himla kul! Tänk om man kunde arbeta med detta jämt. 
Inte för att jag inte tycker om mitt arbete som jag har nu, för det älskar jag! 
Men drömmar måste man ju ha. 
Är dock otroligt glad över att få ha så många fotograferingar som jag har nu på fritiden 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar