Första passet i skogen!

Idag blev det första löpturen (för i år) i skogen. Annars så kör jag ju på löpbandet. 
Idag var jag dock sugen på att dra ut i skogen och köra slut på mig! Dessa backar, dessa backar! Oh my g... Och ändå så skulle jag ge mig på backintervaller också. 
Det var sjukt jobbigt, men självklart sjukt kul! 
Det är det jobbiga som är det roliga, annars gör det ju ingen nytta 😜. 
Får se om det blir en tur imorgon igen.

Imorgon ska jag iväg och fotografera kassalinjer. Roligt med en annan liten syssla (utöver det jag gör varje dag) under arbetsdagen. Speciellt när kameran är involverad 🙌. 

Men nu är det dags att sova!
Natti natti. 

Nya träningskläderna invigda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar