Torsdag.

Idag har jag jobbat hemifrån. Papper, ringa, boka, beställa och om och om igen... Ja, så har min dag varit. 
Fullt ös på jobbet just nu, mycket exponering som rullas ut. Kommande veckor kommer det verkligen att vara fullt ös. 

För att rensa huvudet lite så ställde jag mig på löpbandet och sprang 1 mil. Första gången på bandet! 
Svettigt som bara den då det var länge sen jag sprang 1 mil! 
Men det gick. Det känns verkligen att jag kommit in i löpningen. 
Då jag var förkyld (några veckor sedan) i 2 1/2 vecka så sprang jag inte en endaste dag och sen när jag blev frisk så körde jag ett pass ganska fort efter att förkylningen lagt sig. Det kändes lixom bra! När man väl kommit in i det så rasar inte flåset så fort som man tror (vilket jag var orolig över). Det skulle inte vara så kul att börja om från start bara för att man varit sjuk någon eller några veckor. 
Så det är roligt! 

Sedan blev det middag och soffläge en stund innan vi hoppade ner i sängen. 

Imorgon ska jag lämna in pärlan för däckbyte. Ääääntligen sommardäck! 
Sen hem och lägga upp en planering för kommande veckor. Har många bokade besök och byggdagar nu som jag måste lägga upp så det blir smarta rutter :) 

Men nu ska jag krypa till kojs och sova. 
God Natt🌸







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar