Lördag - en mysig dag med mina fina♡

I morse när vi vaknade tog vi det lugnt innan vi började fixa oss i ordning för en shoppingförmiddag i Falun. 
Det var ett tag sedan vi knallade runt på stan där. 
Jag jobbar ju ibland där så jag har inte riktigt hunnit gå runt så mycket. 
Sen slår ju inget att gå runt och mysa med familjen ♡ 
Jag hittade en jacka som jag kan ha på mig i veckan när jag ska på gala. 
Kände att jag ville ha en ny som blir snygg över klänningen de stunder som man vistas utomhus :) 
Det är ju höst nu & endast en liten klänning blir för kyligt. 

Hittade även lite nytt till Kelly. Hon fick bestämma en pyjamas som hon ville ha och sen hittade jag en fin mössa till henne.
Lite nya nagellack och örhängen fick även följa med hem. 

När vi kom hem så märkte vi att febern började smyga sig på Kelly, tyvärr! 
Det var otroligt länge sedan hon hade feber. 
Trots febern så har hon varit skapligt pigg under dagen. 39.1 visade tempen på tidigare ikväll. 


När vi kom hem gick jag ut och solade. Kan detta ha varit sista dagen man kan sola på tro? Det tror jag! 



En trött liten K myser i sin lilla "koja" i soffhörnet ☺️
Vi har även hunnit lekt lite med Play-Doh. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar