Hösten är här!

Och självklart så tänds det massvis med ljus om kvällarna då. 
Så mysigt! 
Dock så gillar jag inte höstrusket ute😣. 
Kallt och jäkligt! 
Idag har det regnat exakt hela dagen!

Men! Det bästa med hösten är klädkollektionerna, fotograferingen (vackra höstbilder) & alla de vackra färgerna. 






För övrigt så har jag jobbat på som vanligt idag. 
Tidigt i morse var jag även hos tandläkarn också. Fixade min tand (som jag inte allt för länge sedan rotfyllde och lagade). Den sprack och gick sönder i somras. 
Så himla less blev jag. Men nu är den fixad, igen! 

Sen jobbade jag i Ludvika, åkte till Borlänge för att hämta ut jobbmaterial som hade kommit till Schenker, åkte sen tillbaka till Ludvika för att jobba vidare & tillslut hemåt. 
Hämtade K på förskolan. Riktigt trött liten tösa idag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar