Framme!

Kom fram till hotellet strax efter 19:30. 
Hann med en mysig morgon tsm med Kelly innan det var dags att åka till förskolan. Hon fick komma en timma senare till förskolan idag☺️.
Så det blev en mysig frukost och lite gos i soffan innan vi åkte iväg. 
Jag åkte sen hem för att packa in allt i bilen & sedan vidare mot Fagersta för att jobba lite. 
Det var ändå på vägen ner. 
Hostan vill dock inte ge med sig så lite jobbigt är det att prata så mycket! 
Eländig hosta som aldrig vill ge med sig. 

Nu har jag precis kommit in på rummet igen. Elina och jag gick ner till Burger king en sväng. Elina åt och jag tog en Cola. 
Åt pizza tillsammans med mamma och pappa innan mamma skjutsade ut mig till tåget:) Så jag är fortfarande mätt! 
Kan vara bra då det är över 6 timmar innan jag får sova. 
Känner mig otroligt trött just nu men med lite kaffe så ska det nog ordna upp sig en aning. 

Hann även träffa bror, Elina & fasters lilla prins idag! Så mysigt & Alexander växer så att det knakar 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar