Tisdag.

Igår hade jag feber, ont i halsen och förkyld! Efter att jag jobbat & hämtat Kelly så åkte vi hem och tog det lugnt. Orkade inte ens handla. 
Jimmy tog med sig pizza hem som vi åt. 

Idag mår jag liiite bättre. Täppt, ont i halsen och lite hostig. Hade kanske en liten febersläng under dagen, men det gick bra ändå.
Har varit i Torsby och jobbat idag. 

När jag kom hem så hämtade jag Kelly. 
Vi åkte och handlade till middagen som idag blev spaghetti m köttfärssås :) 

För övrigt så är det inte mycket som hänt. Orkar inte göra så mycket då jag är helt slö i kroppen pga förkylningen. Dock gör jag allt jag brukar på vardagar ändå, det måste ju göras! 

Kelly har börjat gå på toaletten och har dissat pottan helt nu. Varje morgon sedan i söndags har hon nu knatat in på toan och själv velat sätta sig på toaletten :) Så otroligt duktig! 
Tänk att man kan bli så stolt! 
Hon är så klok på mycket vår fina lilla tjej. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar