Måndag.

Trött som bara den! 
Åkt långt idag, närmare 65 mil. 
Men det har varit en riktigt bra måndag, toppenbra arbetsdag👌. 

Väl hemma så hämtade jag Kelly på förskolan. 
När vi kom hem så stannade vi kvar ute då Kelly ville gå runt i området med dockvagnen :) 
När Jimmy kom hem åt vi middag och efter det gick Kelly och Jimmy upp och duscha. Då passade jag på att föra över och kika igenom bilderna från lördagens fotografering. 
Morgondagens fotografering blev flyttad till torsdag istället. Ska bli kul! 
Då skall jag fotografera en familj med två tvillingar på 18 månader. 
Ska bli kul!

Men men, nu ska jag kika klart på fast & furious 7 innan det är dags att sova :) 

Springer och skrämmer bort fåglarna ;)




Måste bara rekommendera denna goding. Loka jordgubb! Så underbart god! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar