Måndag.

Då var måndagen gjord! 
Jag var supertrött i morse när jag vaknade. Brukar sällan vara det. Men så fort jag kom in i duschen så vaknade jag till liv. 
Jag var iaf inte själv om att vara trött.. Kelly kunde knappt öppna ögonen när jag väckte henne i morse. 
Stackarn! 

Men som vanligt så väntade jobb och förskola:) 
Idag jobbade jag i Falun. Ville inte åka så mycket längre då jag hade en tid till VC att passa. 
I morgon kör jag till Sala & jobbar. Har lite nya ställ på ett par butiker som måste fixa och trixas med.


Snart är det påsk också. Jag och Kelly är lediga heeeela veckan! Ska bli så underbart att få lite extra kvalitetstid med min raring 
Maj/Juni -14.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar