Lek ute innan lunch ♡

Vi gick ut och lekte någon timme innan det var dags för lunch. 
Jag sopade bort gruset från vägen som går bredvid vårt hus (återvändsgränd) för att Kelly skulle kunna köra med sin sparkcykel ordentligt. Även för andra barnen på gatan som cyklar och har sig. Redan ramlat två barn på cykel som jag sett. Så himla mycket grus som gör att de bara slirar så fort dom bromsar. 
Tänkte ta bort lite mer imorgon :)
Sandupptagningen är så himla sent på vår gata, tyvärr! 
Lekte även i sandlådan och gunga på "lejonet" ett tag innan vi gick in och började med lunchen till Kelly. 
Nu sover hon och jag har tvättat och hängt upp tvätten. Ska slå mig ner med en kopp kaffe & bara vara nu. 
Sen åker vi till affären och handlar lite till middagen. Ska pröva göra egna piroger idag🙈.. En stor god sallad till det blir nog smaskens.. Hoppas jag! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar