Tandläkaren.

Då var det gjort! 
Jag kommer aldrig att lära mig att tycka om att gå tandläkarn.
Jag har inte skräck men jag tycker att det är så otroligt äckligt eller något sånt. 
Jag kan ju knappt se någon annan borsta tänderna utan att få uppstötningar. Och nu att någon annan donar i min mun känns... Jag vet inte
Men som sagt! Det måste ju göras och det är ju toppen att tandläkare finns :) 
Jag har bara lite fobikänsla🙈. 

Kelly var som sagt hos Jimmy så länge jag var hos tandläkaren. Hon ville knappt gå där ifrån när vi skulle åka. Jimmy & jag fick nästan locka henne med vovven. Då kom hon till dörren;) Haha

Jimmy åkte & hämtade pizza i stan & vi åkte hemåt. Sen kom han en kvart efter, så då åt vi stans godaste pizza ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar