Söndag♡

Haft en otroligt skön och mysig helg tillsammans med min fina lilla familj
Ätit god mat, busat, varit ute & åkt pulka, myst inne och ... Ja.. Bara haft det bra♡. 

Idag åkte vi upp till en tjärn (långt upp i skogen) för att åka pulka osv. Det var otroligt dåligt plogat på dessa skogsvägar! Närmare 2,5dm snö på vägen. När vi skulle åka där ifrån så tog vi oss en annan väg (eftersom det fanns ingen möjlighet till att vända), så fastnade bilen helt plötsligt. Då kom vi in på en väg som såg plogad ut men som ej var det. Det var djupt med snö och bilen fastnade😩. Var helt omöjligt att få loss den utan hjälp av en till bil. Vi prövade på många sätt o vis. 
Jimmy ringde till Greg som kom och hjälpte oss. 
När vi väl var loss ur snön och kom ut på en bättre väg så fastnade Greg's bil.. Men det löste sig och vi kom tillslut hem igen😅. 
Haha! 

Sen åkte vi hemåt och fixade lunch. Efter det så somnade Kelly på mig och sov strax över en timme. 
Jag har även packat min väska inför kursdagarna i Sigtuna måndag, tisdag och onsdag. 
Åker i morgon runt 07 tiden. Hoppas på bra väder! Skippar helst snöstorm osv 😏 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar