Monday.

Då var det måndag & Jimmy började jobba idag igen. Vi har haft en så underbar ledighet ♡ 
Jag börjar inte jobba förrän om en vecka så Kelly är hemma med såklart! 
Vi ska ha en riktigt mysig sista vecka & försöka komma in i lite rutiner.. Eller ja rutinerna är som vanligt förutom att Kelly sover till 9-halv 10🙈 
Trots att hon somnar vanlig tid. 
Så imorse väckte jag henne runt 07:40. Börjar lite lätt;) 
Själv så klev jag upp runt 07. 

14:40 så har jag tandläkartid idag. Ska rotfylla. Inget jag ser fram emot precis😁. 
Men det blir bra efter iaf ;). 
Kelly ska vara hos Jimmy på hans jobb under tiden & när jag är klar så ska vi äta något gott ute (om jag får äta dvs) :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar