Här har det varit dåligt med uppdatering!

Men så kan det vara. 

I måndags började jag jobba och det kom man in i direkt igen (dock väldigt trött om kvällarna). 
Men det är ju som det ska vara ;) 
I onsdags eftermiddag så ringde jag mamma och det var inget roligt samtal inte. Dom hade precis kommit hem från jobbet och upptäckt att de haft inbrott under dagen :( 
Hela huset var kaos och allt guld, silver och annat var stulet! 
Så otroligt tråkigt och läskigt! 
Jimmy och jag bestämde oss för att åka ner för att hjälpa till med all röra. 
Kelly fick sova hemma hos farmor och farfar hennes. 
Vi kom ner runt 22 tiden på kvällen. Tog med oss mat från McDonalds så mamma o pappa slapp stå och laga middag i kaoset! 
Känner sånt hat mot dessa människor som har gjort detta!! När ska folk lära sig vad som är mitt & ditt?!! 
Aldrig antar jag! Skaffa er ett jobb ist för att förstöra och sno från andras trygghet!!😡 

Så det var en jobbig och ledsam dag. Vi städade och plockade undan en hel del. Sov kvar och åkte hemåt runt lunchtid på torsdagen. 
Jag har knappt haft någon energi sedan dess. Är så irriterad på dessa människor som gör så! 
Men det är iaf välbehövligt med helg nu. 
När vi kom hem i torsdags så hade en propp gått så alla element hade slagit av i huset! 12 grader kallt inne!!! Ledsamt? Ja!!  
Men vi bytte propp och värmen kom sakta men säkert tillbaka. 
Igår (fredags) eftermiddag tyckte vi att det var så kallt i köket fortfarande. Självklart så var elementet iskallt! Vi starta om det på nytt och då började det ryka och lukta en massa.. Sen sa det bara poff och så gick det elementet sönder!
Hmm.. Men idag köptes ett nytt så nu är det på plats.
Varit en trög vecka och uppdatering på bloggen har legat på prio 100 typ :) 

Nu är det filmkväll som väntar ♡ 




Lite bilder på vår fina prinsessa idag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar