Torsdag.

Nu har jimmy och jag bäddat ner oss i sängen för att kika på film. 
Kelly la sig som vanligt runt 18:30. 
Idag har jag varit i Sandviken och jobbat av hela den stan. Närmaste stället som jag tagit denna vecka och ändå så är det ca 15 mil (enkel resa) dit. 
Men 15 mil (30 turoretur) är en piss i rymden nu för tiden känns det som, haha! 

Hämtade upp Kelly på förskolan & efter det så åkte vi till coop för att handla till middagen. Fick bli enkel men god middag idag, korvstroganoff med ris.

Har väldigt många trevliga kunder där jag är på möten som gärna vill lassa på mig en massa kaffe och bullar. Som idag så tyckte en butikschef att jag behövde färdkost med mig, haha! Nej till bulle men ett ja till kaffe ;)




Väl hemma så väntade paket utanför dörren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar