Home♡

I fredags åkte vi ner till mina föräldrar. 
På kvällen träffade vi vänner medan Kelly var hos sin mormor och morfar & busade. 
Vi grillade och hade en otroligt trevlig kväll med spel osv:) 
Igår (lördag) var vi med mamma och pappa. Åt god mat, spelade kort och hade det trevligt :) En mycket rolig, mysig och skön helg! 

Men nu är vi hemma igen. Kom hem vid 14 tiden. 
Packade upp, lagade mat, ätit & fixat Kelly för kvällen. Hon var otroligt trött så hon har redan lagt sig. 
Inte konstigt efter en helg full av bus med mormor och morfar;) 
Vi åt kycklingfiléer, bacon & paprika i grädde som legat och gottat sig i ugnen och till det blev det klyftpotatis. Är fortfarande otroligt mätt! 

Imorgon är det måndag & dags för jobb igen. Jag ska iväg till Gävle och sätta upp två nya ställ som ska upp i butik. 


Bilder från fredagen. 














Lite Andra bilder från helgen


Kelly leker innan vi ska påbörja vår färd hemåt tidigare idag:) 



Fick en otroligt fin lampa i tidig födelsedagspresent utav min farmor & farfar



Vi fick som vanligt hjälp med matlagningen idag♡. 




Sist men inte minst....

Alla ❤️-dag.




Jag fick otroligt fina rosor utav min fina Jimmy. Blev otroligt glad! Han är så underbar 

Även Kelly fick en vacker ros från pappa sin..
Och så fick hon ett paket., där i fanns en traktor. Hon är tokig i traktorer för tillfälletSå en superglad tjej hade vi definitivt ;)




Jimmy fick en ny parfym av mig & Kelly så en nöjd sambo/pappa hade vi också såklart 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar