Äntligen!

Idag blev jag klar med Aftonbladets julkampanj som jag jobbat med nu sista dagarna. 900(!!) böcker har legat i min bil + massor av pappställ osv. 
Så himlans skönt att vara klar :)
Min kropp är faktiskt lite mör efter dessa dagar med allt släpande och bärande, haha! 
Imorgon får vi äntligen hem vår gemensamma julklapp. 
Ett rejält löpband! Såååå skönt. 
Nu blir det kontinuerlig löpträning här hemma. 
Under vinter halvåret är jag så otroligt dålig på att "ta mig ut" och motionera. 
Det är så mörkt, halt (visserligen inte nu) & kallt. 
Nu jäklar blir det ös med att få en toppkondition! 


Ikväll har vi även beställt lite mer julklappar. Många är redan klara, några kvar bara :) 
Kelly sover sedan ett bra tag tillbaka. En sprallig och busig tjej la sig i sängen idag. En massa stoj & bus stod högre upp på listan än att sova:) 
När hon väl lugnade sig lite så sjöng vi lite och sedan slog hon ihop. 
Hon är så otroligt söt när hon håller på att somna och snabbt rycker hon till och säger "mamma, jag kommer att sakna dig" "kommer sakna pappa & Rocky också"❤️. 
Vår fina och kloka tjej. Du börjar bli så stor! 



Idag efter jobb och förskola tog vi oss en cykeltur i 9-10 plusgrader... Den 9 december, haha! Varmare än vad det var på midsommar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar