Tripp till Norge.

... Vilket inte var meningen ...

Jag åkte som sagt till Sälen för att jobba idag. Tog möte med alla butiker inne i Sälen samt i Lindvallen, Tandådalen, hundfjället & runt om. Skulle även bort till stöten. Men vägen till stöten blev inte som väntat. Vägen var avstängd och jag skulle då ta en väg runt.. 
Det slutade med att jag hamnade i Norge. Mitt ute bland berg & skog!! 
GPSen på mobilen la av eftersom jag inte kunde använda svenskt nät/mottagning. Kunde inte heller ringa 🙈. 
Fick lite panik samtidigt som jag skrattade åt mig själv. Hittade ju lixom inte tillbaka! Fick ett sms också där det stod "välkommen till Norge osv osv"😂.
Men vyerna var fina :) synd att jag inte hade systemkameran med mig! 
Mobilbilderna blev ju sämre än sämst! ;) 
Jaja, en timma i Norge så hittade jag äntligen tillbaka till Sverige.

Är hemma iaf, det är huvudsaken, haha!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar