Svar på kommentar.

Många har frågat vad jag gör på mitt nya jobb. Därav tänkte jag berätta lite. 
Fick denna kommentar nyss så svaret får bli här i inlägget. 



Jag arbetar som konsult för kvällstidningarna, dvs Aftonbladet & Expressen. Jag har princip hela Dalarna som område. Mycket bilåkande. Men iaf, jag åker till olika butiker/kunder och ser över Aftonbladets & Expressens bilagor/ställ/löp osv osv. Ser till så att butiken får nytt vid behov. Fixar till allt som behövs.
Ansikte utåt för kvällstidningarna (aftb&expr). 
Svårt att förklara faktiskt.
Men nu fick du en liten inblick av vad jag delvis gör på jobbet. 

Ja bilen är fantastiskt! Otroligt skön & fin :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar