Onsdag ❥

Då var onsdagen gjord :) 
Har gått kanon idag med. Gillar verkligen jobbet! Skönt, jobbigt, lugnt, stressat, lite, mycket, spännande, träffa mycket folk, långt & kort.. Ja precis som ett jobb som jag tycker om! :) 
Så skönt att träffa så mycket människor om dagarna, trots att jag sitter i bil mer än halva dagen :) 

Jimmy åkte & hämtade Kelly på förskolan medan jag åkte till affären och handlade lite till middagen och så. 
Åt middag, fixade lite jobbsaker & sen var det kväller för Kelly.. Idag ville hon mer än gärna sitta i duschen en evighet.. Och så fort vi kom ut från duschen så blev hon supertrött:)
Hon somnade strax innan 19 & då hoppade jag och Jimmy ner i sängen för att kika på film. 


Nu ska jag strax sova lite
Ny dag imorgon :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore kul om du skrev ett litet inlägg om vad du gör på ditt jobb osv :D sjukt avis på bilen! ;)

2014-09-04 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar