Vilken dag!

Efter att jag hade lämnat Kelly på förskolan så började jag min färd till Örbyhus. Herregud, vilken resa! Spöregn hela vägen dit. Vägarna var fulla av vatten. Bilen ville dra åt alla olika håll och kanter. Såg ingenting! 
När jag var klar där så åkte jag till Tierp, sedan Söderfors och sen Hedesunda. 
Efter det sista mötet så kom jag ut och såg sms och missade samtal från Jimmy. Han skulle hämta Kelly idag då jag inte skulle hinna hem. 
Men då hade han blivit skickad till akuten med sin tumme. 
Men det löste sig då Kellys farfar kunde hämta henne. Super snällt! :) 


Väl hemma så väntade vi in Kellys farmor och Jimmy så vi kunde beställa lite mat. Blev pizza efter en dag som denna! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar