Fredag❥

I vanligt ordning så ringde alarmet på mobilen kl 05;55 i morse. Fixade i ordning mig, väckte Kelly, lämna henne på förskolan & så drog jag iväg till Borlänge för att jobba. 

Sen senare efter att jag hämtat hem skruttis igen så åkte vi in till stan.
Åt på McDonalds, vilket var evigheter sedan sist! Men det smakade bra:) 
Men min kropp mår sisådär nu, har ätit lite godis nu på kvällen också. 
Inte van att äta så mycket onyttigt på en å samma dag. Men men, gött var det! Haha!
När vi kom hem så blev det lek i lekparken en stund innan vi gick in. 
Underbart höstväder har det varit idag☀️. 


Hoppas ni har haft en bra dag & får en härlig helg




O


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina hjärtan <3

2014-10-03 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar