Måndag!

Måndagar brukar inte kännas så "jobbiga" faktiskt. Jag tycker oftast att tisdagar är den jobbigaste dagen i veckan. Men idag har det varit en otroligt seg dag.
Har varit iväg till Kilafors och fixat nya ställ på plats. Därefter åkte jag till Rengsjö, Alfta, Falun och sist Borlänge. Så idag blev det runt 50 mil bilåkandes. 
Brukar inte känna mig sååå himla trött som jag gör idag. Det började redan i morse då det var så himla mörkt ute. 
Hela dagen har varit grå och trist med lite duggregn. November är verkligen en dyster månad (vädermässigt). 
Men det händer mycket annat skoj denna månad. Mycket födelsedagar och sånt:)

Men jag blev genast mycket piggare när jag möttes av en glad och fin tös på förskolan 

Kelly har lagt sig & vi slappar framför tvn och brasan. Tröttheten gör mig frusen. Brr..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar