Underbara lördag.

Haft en så bra lördag med mina fina ♡
Började dagen med en härlig frukost tillsammans, öppnade sen upp dörrarna ut & gick ut och lekte i solen. 
Vid 10 snåret åkte vi iväg & köpte lite uteblommor som planterades när Kelly somna, vilket hon gjorde efter lunchen som hon fick då vi kom hem :) 
Jimmy och jag satt ute och njöt medan hon vilade 1,5 timma ungefär. 
Sen fyllde vi den lilla poolen med vatten så hon fick bada ute. Premiär för utomhus bad faktiskt! För Kelly alltså ;) 
Hon tyckte att det var super skoj! 
Satte upp ett gammalt parasoll som vi hade liggandes i garaget så att hon slapp den superstarka solen som varit idag. Otroligt vad varmt det varit!:) 

Sen började vi med middagen som idag fick bli sparrissoppa. Tog oss även tortillabröd med mjuk vitlöksost & ost i. Smarrigt de! 
Ett glas vin & en öl som fick svalka oss i solen dukades också fram :) 
Strax efter 17 tiden började det åska som bara den plus att det spöregnade! 
Det var dock det vi ville. Det var så himla kvavt i luften! 
Haft ont i huvudet halva dagen idag trots att jag druckit massor med vatten. 
Men jag brukar få det när åska är på väg & det är så kvavt ute. 
Vi gick iaf in & det blixtrade så mycket att det lös till inne då & då. Haha. 
Men vi slog oss ner på golvet med vår fina dotter och byggde lite med hennes duplo. 
Hon har fått sin kvällsgröt för ett tag sen & nu ligger hon nerbäddad i sin säng♡



Heeela familjen i lekparken i morse ♡














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar