Torsdag.

Lika tråkigt väder idag! Blir tookig!! 
Kelly och jag åkte iväg till coop förut & min tanke var att vi skulle vara ute lite när vi kom hem igen, men nä fy! 4 grader & spöregn:/😒 
Så himla trist! Vi gick in och fixade lite annat ist! 
Vill ju ha sol och värme! Värme iaf så man kan ha dörrarna öppna & kunna gå ut & in eller bara att kunna gå ut på gräsmattan och leka. Seg vår i år!

Jaja nog om det. 
Jag sitter & kikar lite på bord och stolar till Kellys rum. Kommit fram till att jag vill ha vitt set där inne. 
Hittat ett från kidsconcept, men får se :) 
Ett par vänner till oss har det till deras dotter & jag tycker det är så fint! 
Måste kika vidare lite bara så man inte fastnar för något annat också! 

Nu ska jag städa lite här hemma & sen ska vi till Ica för att hämta ut en del till Kellys 1 årspresent som fattades i paketet. Så irriterade när jag skulle sätta ihop allt & en av de viktigaste sakerna hade dom glömt lägga i. 

Ge mig sommar♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar