Slut på energi.

Har fått otroligt mycket gjort idag & energin har legat på topp hela dagen fram till NU. Nu är energin helt slut, haha. 
Inte för att det gör någonting eftersom vi ska inta soffan och bara slappa. Kelly ska sova nu & sen blir det nog en bra film. 
Kommer nog inte orka kika klart på någon men ändå, haha. 

Imorgon har vi inga planer faktiskt. Hoppas på att vädret är bra! Isf håller vi oss utomhus hela dagen :) 
En skön pw blir det också! 


Åh juste, på fredag får jag äntligen mitt objektiv som jag väntat på ända sen min födelsedag (27 feb!!). Objektivet har/hade nämligen inte kommit in i den butiken som jag ville, men den fanns i Enköping i samma butik. Sååå mina älskade föräldrar tog sig tid & åkte till Enköping idag och köpte objektivet till mig!♡ Ni är verkligen bäst!!! 
Detta var ju min födelsedagspresent från Jimmy + från ett presentkort som jag fick i julas utav mina föräldrar. 

Vill ha fredag nu! 



Några mobilbilder från idag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar