Dagen har rusat fram.

Började dagen med en mysfrukost med mitt lilla hjärta. 
Sen drog "vi" igång med städning på övervåningen, startade en maskin med tvätt, slog in presenter, gick ut & hängde upp tvätten, fixa lunch till Kelly som somnade efter att hon ätit.. Medan hon sov så gick jag ut och rensade den stora rabatten, plockade fram dynorna (som måste bytas ut, bleknat som bara den!) till möblerna på baksidan & när jag kom in så startade jag en till maskin med tvätt! 
Och nu vaknade Kelly :) 

Nu är det bara alla tusen blommor som ska handlas till trädgården. Har ju penséer nu men dom är ju inte så roliga, haha. I eftermiddag ska jag iväg och köpa på mig några röda pelargoner :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar