Då var det kväll.

Jag är snuvig som fasen! Allt detta pollen gör min näsa tokig.. Heeela jag blir tokig!!!
Jaja, bara gilla läget. 
Haft en mysig dag med min lilla stjärna. Vi har varit inne hela dagen idag då det har regnat ute. Bestämdes ganska direkt i morse att idag skulle bli en mysig "innedag" & så blev det :) 
När Jimmy kom hem så blev det middag & efter det har vi inte gjort mycket mer än att lekt med Kelly o så.. 

Inte så mycket roligt att skriva eftersom vi inte gjort något speciellt idag så jag avslutar med ett God Natt! ♡

Bilder från i fredags :) 
Härlig middag ute i kvällssolen!


Stökmaja ♡ (helgen)


Pannkaksfrukost igår♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar