Torsdag.

Haft en härlig dag med saker att göra hela tiden :) 
Imorse när vi vaknade vid halv7 så klev vi upp och kikade på barnprogram en liten stund innan jag startade första maskinen med tvätt. När det var gjort så började jag dammsuga, skura, hängde tvätten, startade en ny maskin med tvätt, städade en massa annat osv osv.. 
Vid 2 började Kelly bli lite pömsig så då fick hon sova i vagnen så jag kunde ta mig en pw. Tog oss en runda :) 
Var superskönt! Så härligt att promenera i detta fina väder♡
Kom hem & njöt i solen en stund till på baksidan. Fixade bort lite på verandan på framsidan också:) 
Så ja, innan vi kom in igen så hann Jimmy komma hem från jobbet, haha. 
Vi började med middagen direkt nästan. Idag gjorde vi hemmagjorda pizzor. Gott blev det:) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar