Slog ihop som en sten ♡

Kelly vaknade vid 7 imorse. Varje dag så brukar hon sova en sväng på förmiddagen mellan 10-11 ungefär & en gång på eftermiddagen mellan 14-15, idag blev det dock inte så utan hon ville vara vaken så jag hann (nästan) med att ge henne lunch. Hon somnade efter att hon fått i sig lite mer än hälften av all mat. Hon somnade med pipmuggen i händerna plus samtidigt som hon drack.. Då är man trött!
Får se när hon vaknar. Hon får mer än gärna sova 2 timmar nu på en gång så hon slipper sova något mer förrän ikväll! Så blir det väll självklart inte! 
Det blir nog en mindre rolig kväll om jag tror rätt ;) 

Haha Jaja, jag passade på att hoppa ut i solen medan hon sover. Det är såå varmt! Jag bara älskar väääärme:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar