Bilder från vår mysiga stund ute :)

Hade en otroligt mysig morgon med mina bästa, som vanligt :)
Kikade på en film när Kelly vilade en stund på förmiddagen, men filmen var urusel, haha.
Sen fick Kelly hoppa ner i badet och när hon var klar fick hon hoppa ner till pappsen medan jag tog mig en dusch.
Efter min dusch kom jag ner till en dundertyst nedervåning, haha. Kikade ut och där stod mina två älsklingar på tomten.
Dom hade gått ut dom. Så jag slängde på mig en mössa, en skön tjocktröja & gick ut till dom.
Hade en mysig stund ute och Kelly älskade att krypa runt på gräset, haha. Och jaga fotbollen!
Vilket underbart väder det har varit idag! Skulle det inte blåsa så skulle det ha varit en helt Perfekt(!) vårdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar