Kväll!

Oj vad härlig dag vi har haft! :) 
Nu har Kelly precis ätit sin kvällsgröt & snart är det dags att sova. För hennes del alltså:) 
När hon har somnat så ska jag gå ut och ta ner tvätten. Kört två maskiner med tvätt idag och de torkar ju supersnabbt!
Det har varit SÅ himla varmt ute idag. Ett tag mitt på dan så fick jag lov att ta in Kelly. Hon blev lite gnällig & varm. Inte konstigt när vi hade 46 grader i solen. 
Det tog några minuter och så var hon glad igen :) 
Gick ut en timma senare igen. 
Efter middagen gick vi även ut i lekparken och busa. 
Så ja, inne har vi knappt varit idag. Som vanligt ;)
Men det är bra. Imorgon ska det bli sämre väder så då kanske vi inte är ute heela dagen! Det ska ju vara regnigt. 
Det sköna är dock att man kan ha ytterdörren på framsidan och dörren från vardagsrummet öppna. Har ju två altaner så då kan Kelly springa ut ändå, utan att bli blötare än blötast:) 

Jimmy är på möte/middag i stan med jobbet/kunder. Så Kelly och jag har haft eftermiddagen själva. Har ätit gott och haft det mysigt! Som sagt har vi varit ute för det mesta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar