Då var det onsdag! 
Vi vaknade runt 8 i morse. 
Åt lite frukost & busade en stund efter det :) 
Sen tog vi dammsugaren med oss upp och städade på övervåningen. 
Kanske ska skriva att jag städade och Kelly stökade ner ;) 
Men nu är det klart iaf. 
Ikväll ska jag städa här nere tänkte jag, dammsuga och allt de andra tråkiga som ingår i städning ;). 
Plus så ska jag packa Kellys väska & fixa lite annat som ska vara klart tills på fredag. 
Kommer att vara tokstressad när jag kommer hem på fredag, haha. 
Kommer kanske hem runt halv 5 (foten får vara tung på gaspedalen,haha), sen ska jag fixa mig, komma igång & sen vid 19:30 drar vi in till stan. Jaja, det går nog finfint dedär :) 

Kommer hur som helst bli roligt! Vädret ser dock inte så lovande ut, hmrf!
Får hålla tummarna på att det ändras under dessa dagar :) 

Trött tjej som somnade vid matbordet ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar