Söndagen.

Idag har vi donat med en massa. Bytt rum så att Kelly fick vårat stora sovrum. Nu har vi hennes rum, eller ja, hennes förra. Det passar mycket bättre då hon får mycket större yta att leka på. Plus att alla hennes leksaker osv ska få plats utav att det ska bli för trångt.
Men vi blev nöjda! Jag är helnöjd! :) Plus att jag fått gjort om lite osv..
Dock så har jag inte hunnit få ner allt från väggarna i vårt gamla sovrum. Det ska jag fixa i veckan :)
Så ska Kellys tavlor upp istället. Några nalle puh tavlor osv fick jag upp idag i hennes rum.
 
Lite bilder på hur det blev:
 
Kellys nya (Vårt gamla sovrum)
 
 
 
Och så Vårat sovrum (Kellys gamla)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar