Sol- vårkänslor!

Villet underbart väder det är ute idag också. Soligt & varmt (iaf i solen). 
När Jimmy var hemma på lunch förut så lämnade han bilen hemma så att vi kunde åka till Sunnansjö, skulle till Apoteket en sväng.
När Kelly och jag var på väg hem (från Apoteket) så åkte vi till Jimmys jobb och lämnade bilen så vi kunde påbörja våran promenad därifrån :) 
Stannade där en liten stund innan vi gick. Kelly spanade in pappas kontor ;) sötnos! 


Efter det så började vi vår promenad. Gick en bra bit vilket var jätteskönt! Kelly sov så gott i lite över en timma. Vaknade till när vi kom hem :) 
När vi kom hem så körde jag lite mag & benträning. Såå ja, nu är jag lite smått seg.. En skön dusch väntar! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bara ben kvar utav dig.
Sluta vara så fixerad utav kropp och vikt.
Du är så vacker. Och vi tjejer ska ha lite kurvor :)

2014-02-18 @ 15:18:41
Postat av: Svar till anonym

Hej anonym, haha. Bara ben? Haha, nej du!
Och jag är inte det minsta fixerad utav vikt.. Men kropp , ja!
För det första för att det är hälsosamt + att kroppen mår bra utav träning!
Men jag hör ju direkt att du inte verkar vara så rädd om din kropp utan håller dig gärna vid dina "kurvor".. Jag håller mig gärna utan kurvor som är gjorda på fett ;)

2014-02-18 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar