Godmorgon ♡

Vi vaknade runt 8 tiden idag. Jag har dock sovit lite sådär i natt. 
Imorse trodde jag att jag hade drömt om att jag hade släppt in och myst med Rocky i natt. Men icke, det var så sant som det kunde bli♡ 
Efter 40 timmar så var han hemma igen. Sååå skönt! Nu är jag hel igen ♡

Kelly och jag frukost nyss, knäckemacka för mig & gröt för lillhjärtat :) 

Nu ska vi busa en stund innan hon ska vila liten stund. Sen får det nog bli en sväng ut i snön ⛄️❄️

Hmm, där fick jag dig allt.. Kelly tycker att mamma och pappa ska betala mer i elräkning. Kryper till elementet och skruvar på värmen till max.



En liten småsur Kelly. "Vill inte sitta här nå mer mamma".


Myyyyser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar