Vilken dag, vilken dag :)

Dagen började med att jag vakna 06:15 då Jimmys alarm ringer. 
Klev upp och tog mig en dusch & fixa i ordning mig. Väckte Kelly och fixa frukost till henne. Klädde på oss och drog iväg:)
Halv 10 hade jag tid hos tandläkaren.. Det gick bra men så kul var det väll inte.. Att få se hur många tusenlappar som man får slänga ut! 
Jaja, det är ju ett måste så va tusan. Den 5 januari blir det en sväng dit nästa gång. Då är det rotfyllning som gäller 😭. 
Efter det så var jag helt bortdomnad i halva munnen. Sjukt jobbigt, haha! 
Åkte iaf och hämta upp Jimmy på jobbet. Han tog ju min bil till jobbet imorse för att lämna in den på servicen. Så när jag kom till jobbet hans så skjutsade han mig till Volvo där min bil stod servad & klar. 
Då åkte jag vidare till DS för att handla lite smått och efter det vidare upp till coop extra. 
Köpte två julblommor till Kellys pedagoger på förskolan. Det är dom värda! :) 
Så åkte och lämnade dom för att sen åka vidare till coop här i Nyhammar för att hämta ut ett paket. 
Kom hem, fixade lite hemma, slog in julklappar & sen började jag med middagen. 
Fixade med lite nytt som inhandlades under dagen medans maten stod och puttrade :)

Efter middagen var det alla kvällsbestyr som skulle göras. Bad för Kelly, tandborstningen och kvällsmys. 

Nu är jag himla trött faktiskt! Så nu blir det film:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar