Tisdag♡

Kelly vilar och lika så jag! 
När hon vaknar så ska vi ta oss en tripp till Ica. Jag har verkligen så svårt att komma på middagar nu för tiden!
Jaja, något kommer jag nog på;)

I morse gick även en tand sönder på mig. Självklart så var det bara att lyfta luren för att ringa & boka en tid hos tandläkaren. Så imorgon 9:30 fick jag tid. 
Sen ska min bil in på service imorgon kl 07:00.. Tack o lov kan Jimmy ta min bil till jobbet och köra den till servicen. 
Då slipper jag väcka Kelly super tidigt för att åka in till stan & lämna in bilen & sen hem efter det och återigen in till stan för tandläkarbesöket!

Så det löste sig väldigt bra ändå:)

Usch, jag avskyr att gå till tandläkarn! Det är ju dock skönt när det är klart. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar