Sorry!

För dålig uppdatering. 
Det har varit så mycket dessa dagar kring jul o så :) 

Julafton var ju kanon och supermysig med våra nära & kära. 
Kelly fick så himla mycket fint av tomten, hihi. Hon har haft fullt upp med allt nytt! 
Vi hade också varit snälla som fick så fina saker♡. 
Jag fick även systemkameran som jag spanat på, den fick jag utav mina älsklingar. 
Ännu ett stort tack till alla för en underbar julafton! 

I lördags var vi hem till svärföräldrarna där vi hade en liten juldag. Kellys kusin Nova & farbror Markus var där, så då kunde vi fira lite med dom också :) 
Åt god mat, tomten kom på besök och hade det trevligt. 
Svärfar fyllde år igår så då hann vi fira honom innan det var dags för oss att åka hemåt igen :) 

Idag ska vi bara ta det lugnt! Samla ihop lite energi :) 
Sen får vi se hur vi planerar veckan. 
Tar dagen som den kommer! 


Bilder Från i lördags.





Hemma igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar