Baka pepparkakor

Villen dag! Haft fullt upp varje liten sekund idag. 
Imorse så vaknade Kelly strax efter 09. Då gick vi upp och fixade frukost. Efter det så drog vi igång direkt.. Jimmy åkte in till stan & handlade det sista som behövs inför julafton (dock så är det några få saker kvar som ej fanns), Kelly & jag fixade här hemma med lite mer julpynt osv. Vid 12 lagade jag lunch till K, sen började vi dammsuga och städa överallt, slängde i oss middag, bakade pepparkakor och nuuu har vi lagt oss i soffan & Kelly har lagt sig. Jupp, redan nu, haha! 

Man kan säga att dagen har gått väldigt snabbt! Men det är så skönt att ha nästan allt färdigt :) Slippa tänka på allt dagen innan.
Imorgon kommer ju även som sagt mina föräldrar upp♡. 
Lite snö kom även i natt så hoppas det ligger kvar i morgon så vi kan åka lite pulka med Kelly:).
Om hennes hosta är bättre dvs. 


Mer än såhär händer inte idag! 
Nu ska jag krypa ner under filten och göra ingenting:) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar