Torsdag :)

Lämnade Kelly på dagis vid 9 tiden. Tog mig sen en extra pw runda innan jag gick hemåt:) 
Väl hemma så startade jag en maskin med tvätt & fixade lite annat innan det var dags att börja med alla finglasen. Dom har ju bara legat nerpackade i en kartong ända sen vi flyttade hit, dvs 4,5 år sedan!! Haha. 
Vi har ju letat och letat efter ett vitrinskåp men aldrig riktigt fastnat för något. Därför tog vi emot detta från moster. Chansade lite med att det kunde bli som vi ville :) Det skulle bli en liten utmaning att fixa iordning skåpet eftersom vi inte ville ha det i den färgen som det var. Alltså det var inte målat innan. 

Såhär såg det ut innan. 


& nu såhär: 





Stor skillnad tycker jag :) 
Glasen är nu nydiskade och är på sin plats! 
Får se vad jag ska hitta på nu. 2 timmar kvar tills jag ska hämta snuttan, kan tiden gå liiiite fortare?! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar