Tänk vad fort tiden går♡

Att du har varit såhär liten! 
Tiden går så fort.
Nu har du börjat förskolan, du är inte pytteliten längre. 
Men min "lilla" kommer du alltid att vara. 
I 15 månader har jag varit hemma med dig & under dessa 15 månader har jag funnit kärlek som jag aldrig trodde fanns, som jag aldrig ens har tänkt på. Men så som du har förgyllt våra dagar med såå mycket kärlek så vet man.. Att vi är världens lyckligaste som får ha dig, just dig, som vår dotter♡

För dig gör jag allt, du kommer aldrig, aldrig, aldrig komma som nr2, för mig är du alltid nr1. 
Kommer alltid att finnas för dig. 
Mamma & pappa älskar dig♡. 


Man ska alltid ta vara på det man har, den tid man har, de bra stunderna & även de mindre bra. Allt har sin mening. Och för oss är du meningen med livet♡


"Lilla" stora du♡







Vad betyder mest för er?
Ta vara på det ordentligt nu♡
Senare kanske är för sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar