Påskhelg med mina föräldrar.

Några bilder från systemkameran blev det allt. Resten som jag har på mobilen lägger jag in ikväll.
Här är bilder från helgen som vi tillbringat med mina föräldrar :)
 
 
 
 
 
 
Vi har haft en supermysig påskhelg.
I fredags kom mamma och pappa runt 10 tiden. Vi åkte in till stan nästan direkt för att handla lite som vi skulle ha till middagen osv :) Var iväg några timmar.
När vi kom hem igen så hade vi det bara mysigt. Fixade middag, spelade kort och busade med Kelly :)
Åt supergod middag och sen på kvällen kikade vi på Let´s dance och Welcome to Sweden.
 
På lördagen åkte pappa och Jimmy iväg och fiska tidigt på morgonen. Kelly vaknade runt 8 tiden så då gick vi upp och hade det mysigt med mormor/mamma :)
Åt sen god frukost och efter det skulle vi ta oss en långpromenad men så blev det ej, utan vi åkte in en sväng till stan ist.
Vi hittade lite smått och gott till Kelly, bl a en solhatt, ett gäng strumpor & så hittade jag superfina gummistövlar till henne:)
 
Superfint väder var det så hela eftermiddagen spenderade vi utomhus, såklart!
Grillade osv.. Vred ut tvn så vi kunde sitta utomhus och kika på fotbollen också :)
 
Kelly fick många påskägg med massor utav saker i.. Regnställ, tofsar, hårklämmor, smoothies, mat, sparpengar, nallar, hink/spande/kratta och andra saker till sandlåda osv osv... Supernöjd dam med andra ord.
 
 
Imorse åkte mamma och pappa hem.. Saknar dom redan! <3
Men tusen tack för en mysig och trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar er <3

2014-04-21 @ 13:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar