Idag.

Började dagen med en massa mys framför barnprogram. Sen blev det lite lek innan frukosten för lilldamen:) 
Efter det så funderade jag lite på vad vi skulle hitta på idag, men kom inte fram till något vettigt så jag började riva tapetskarvarna i Kellys rum, haha. 
Skulle sen till öppna förskolan men Kelly var dundertrött så vi skippade det :) 
Efter att Kelly fick i sig sin lunch så var det full fart på henne. Leksakerna låg exakt över allt!! Haha. 
Hon åt som bara den så hon fick väl SUUUPERenergi eller nått:) 

Iaf, började som sagt med Kellys rum idag. Tänker inte köra på som den utan tar det lite då & då:) Känner jag mig själv rätt så funkar inte det.. Att ta lite då & då.. Hm! Haha, ska försöka! 
Sen ska väggarna bli vita. Men först det tråkiga... Förarbetet, spackla & slipa! S tråkigt! Men måste ju göras för snyggt resultat:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar