Godmorgon ♡

Jag vaknade vid 07:10 då jag hörde att Kelly låg och pratade inne i hennes rum. 
Väl uppe och ska ta upp henne så toksover hon igen, haha. 
Så jag gick och la mig igen (kunde självklart inte somna om). 
Hon sover fortfarande den lilla sömntutan. 
Får se när hon vaknar, men då blir det iaf frukost för hennes del. 
Sen får vi se vad vi ska hitta på idag. 
Spendera några timmar utomhus ska vi iaf göra. 
Verkar bli en fin och solig dag idag med! En hel fantastisk vecka med underbart väder har vi haft ♡. Och än är solen kvar :) 

Imorgon ska jag ta mig en tripp till Smedjebacken för att hämta en kabeltrumma som jag köpt utav en. 
Beror dock på om jag har bilen. 
Jimmy kanske behöver den med sig till jobbet, det vet man aldrig. 
Men isf åker jag senare på eftermiddagen. 
Hoppas bara på att den får plats i bilen, haha! Men det funkar nog om jag fäller bak ett säte+mittensätet :) 
Har sökt efter en hela våren och äntligen var den en som hade en.. 
Ska göra ett bord utav den, måla den vit också. Ska vara utomhus med massa fina blommor på i sommar♡

Lånad bild från Google. 
Dock är det lite fjuttigt med blommor på denna.. På min ska det krylla ;) samt en murgröna som ska få slingra sig upp på stapeln i mitten. Kommer att bli så snyggt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar